Czy warto inwestować influencer marketing?
Trendy już dawno nie są wyznaczane jedynie przez aktorów czy piosenkarzy. Coraz częściej są to influencerzy i właśnie influencer marketing. Dzielą się z Tobą pasją, talentem oraz smykałką do interesów. Posiadają ogromne rzesze fanów, z którymi komunikują się za pomocą social mediów. Dzięki nim z dużą łatwością dotrzesz do docelowej grupy odbiorców. Prawie w każdej kategorii możesz znaleźć odpowiedniego influencera, który pomoże Ci osiągnąć sukces.
Czym różni się influencer wysokozasięgowy od mikroinfluencera?
Microinfluencerzy posiadają małą ale bardzo zaangażowaną społeczność. Jego fani często liczą się z jego opinią w dużym stopniu. Współpraca z tego typu influencerem gwarantuje dotarcie do konkretnej niszy. Natomiast wysokozasięgowi influencerzy są popularni w śród wszystkich użytkowników social mediów. Realizacja kampanii z takim influencerem umożliwia dotarcie z komunikacją do tysięcy internautów, co nie jest możliwe w przypadku autorów o mniejszej popularności. Postaw na influencer marketing i zapoznaj się z pełnym artykułem na naszej stronie Pasja Pisania.