Influencer marketing
Dowiedz się czy warto współpracować z influencerami. Zapraszamy do artykułu!
2020-02-20, 12:53

Czy warto inwestować influencer marketing?

Trendy już dawno nie są wyznaczane jedynie przez aktorów czy piosenkarzy. Coraz częściej są to influencerzy i właśnie influencer marketing. Dzielą się z Tobą pasją, talentem oraz smykałką do interesów. Posiadają ogromne rzesze fanów, z którymi komunikują się za pomocą social mediów. Dzięki nim z dużą łatwością dotrzesz do docelowej grupy odbiorców. Prawie w każdej kategorii możesz znaleźć odpowiedniego influencera, który pomoże Ci osiągnąć sukces.

Czym różni się influencer wysokozasięgowy od mikroinfluencera?

Microinfluencerzy posiadają małą ale bardzo zaangażowaną społeczność. Jego fani często liczą się z jego opinią w dużym stopniu. Współpraca z tego typu influencerem gwarantuje dotarcie do konkretnej niszy. Natomiast wysokozasięgowi influencerzy są popularni w śród wszystkich użytkowników social mediów. Realizacja kampanii z takim influencerem umożliwia dotarcie z komunikacją do tysięcy internautów, co nie jest możliwe w przypadku autorów o mniejszej popularności. Postaw na influencer marketing i zapoznaj się z pełnym artykułem na naszej stronie Pasja Pisania.

KONTAKT / AUTOR
Pasja Pisania
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.