Podstawy marketingu: co to jest tekst reklamowy?
Ewolucja sieci reklamowej Google i banerów reklamowych znacznie ułatwiła dodawanie obrazów i grafik do reklam. Jest to doskonałe rozwiązanie dla marketerów. Dlaczego? Ponieważ ludzie przetwarzają obrazy 60 000 razy szybciej niż tekst, w związku z tym wykorzystanie obrazu jako formy reklamy może realnie wpłynąć na zwiększenie zainteresowania danym produktem, firmą, usługą. Zanim jednak wybierzemy odpowiednią formę reklamy warto poznać podstawy marketingowej branży i dowiedzieć się co to jest tekst reklamowy.
Czym są reklamy tekstowe?
Reklamy tekstowe zawierają tekst i linki tekstowe, których marketerzy używają do promowania swojej marki, przekazu i produktów. Reklamy typu tekstowego są tak stare, jak sam marketing, choć obecnie nieco zmieniają swoją formę. Kiedyś na pytanie co to jest tekst reklamowy, przytoczyli byśmy przykład reklamy w gazecie. Obecnie jest to forma komunikacji marketingowej, której reklamodawcy mogą używać do promowania swoich produktów lub usług na przykład w sieci, korzystając z wyszukiwarek internetowych takich jak Google.
Sprawdzaj co to jest tekst reklamowy i wykorzystuj go w biznesie!
W przypadku Google reklamy tekstowe pojawiają się na stronach wyników wyszukiwania oraz w całej sieci Google, w tym w witrynach partnerów wyszukiwania, sieci wyszukiwania i sieci reklamowej. Co ciekawe Google nie jest jedyną platformą, na której reklamy tekstowe mają sens. Korzystają z nich również takie platformy jak Bing czy Facebook i LinkedIn. Czytaj co to jest tekst reklamowy na blogu Pasja Pisania, gdzie znajdziesz szereg wskazówek.