Co to jest thin content w marketingu internetowym?
Jeśli chcesz znaleźć odpowiedź na pytanie co to jest thin content, zachęcamy do zapoznania się z treścią naszego artykułu.
2021-09-22, 15:36

Co to jest thin content - wyjaśniamy

W naszym artykule wyjaśniamy co to jest thin content. Jeśli ta kwestia Cie interesuje, zachęcamy do lektury.

Działania marketingowe a content

Branża marketingowa bardzo zmieniła się w ostatnich czasach i wiele z działań czy całych kampanii przeniosła do internetu. Nic zatem dziwnego, w tym, że teksty publikowane na stronach danej firmy mają znaczenie! Coraz większą uwagę przykłada się do opisów kategorii produktowych, samych produktów czy też prowadzenia bloga firmowego. Niemniej jednak w dalszym ciągu wiele firm decyduje się na kopiwanie treści ze stron producentów czy konkurencji. To niebezpieczne działania, które wiązamy właśnie z thin marketingiem. Co to jest thin content?

Co to jest thin content?

Thin content, podobnie jak duplicate content jest bardzo szkodliwym działaniem, które negatywnie wpływa na odbiór strony www - bloga, sklepu online i innych. Thin content jest zjawiskiem, które obniża widoczność witryny w rankingu Google. Co to jest thin content? Dosłownie to "cienka treść”, czyli treści, które są za krótkie, niewyczerpujące danego tematu, posiadające za duże zagęszczenie słów kluczowych.

KONTAKT / AUTOR
Pasja Pisania
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.