Pasja Pisania - pisanie tekstów na bloga i stronę internetową
Pasja Pisania to agencja copywritingowa, która tworzy wysokiej jakości treści reklamowe, pisze artykuły, opisy produktów
Doświadczenie a pisanie tekstów na zamówienie
Czy tworzenie contentu to zadanie dla profesjonalistów? Z kim rozpocząć współpraćę, gdy potrzebne nam pisanie tekstów na zamówienie? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.
Copywriting
2022-06-22, 14:11
pasja-pisania.biuroprasowe.pl
Korekta i redakcja tekstów - czy jest potrzebna?
Na czym polega korekta i redakcja tekstów i dlaczego może okazać się potrzebna podczas prowadzenia działań marketingowych? Czytaj o tym w artykule!
Copywriting
2022-02-02, 14:08
pasja-pisania.biuroprasowe.pl
Copywriting praca zdalna - na czym polega?
W naszym artykule tłumaczymy zagadnienia związane z pracą copywritera. Copywriting praca zdalna - jeśli ta kwestia Cie interesuje, zachęcamy do lektury.
Copywriting
2021-12-17, 09:45
pasja-pisania.biuroprasowe.pl
Jak pisać opisy produktów w sklepie internetowym - nasze porady
Przeczytaj nasze porady jak pisać opisy produktów w sklepie internetowym i stwórz kompletny sklep internetowy. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami zawartymi w blogpoście.
Copywriting
2021-08-17, 10:42
pasja-pisania.biuroprasowe.pl
Pomysły na artykuły na bloga - gdzie ich szukać?
Gdzie znaleźć pomysły na artykuły na bloga? W naszym artykule znajdziesz kilka podpowiedzi i inspiracji, zachęcamy do lektury już dziś.
Copywriting
2021-05-24, 17:38
pasja-pisania.biuroprasowe.pl
Trzy poorady jak napisać ciekawy artykuł
Nie wiesz jak napisać ciekawy artykuł? W naszym blog poście znajdziesz trzy porady, dzięki którym łatwiej będzie Ci napisać ciekawe treści.
Copywriting
2021-05-11, 09:50
pasja-pisania.biuroprasowe.pl
Pisanie tekstów w obcych językach - komu zlecić?
Zastanawiasz się jakiej firmie zlecić pisanie tekstów w obcych językach? Podpowiedź znajdziesz w naszym blogpoście. Zachęcamy do lektury!
Copywriting
2021-01-12, 14:22
pasja-pisania.biuroprasowe.pl
Jak napisać dobry artykuł - nasze, trzy porady
Jeśli nie wiesz jak napisać dobry artykuł, zachęcamy do zapoznania się z naszym blogpostem, gdzie przedstawiamy trzy, nasze wskazówki. Przeczytaj!
Copywriting
2020-10-27, 11:21
pasja-pisania.biuroprasowe.pl
Pomysły na wpis na blogu - nasze porady
Skąd brać coraz to nowe i ciekawe pomysły na wpis na blogu? W naszym artykule znajdziesz kilka podpowiedzi. Zachęcamy do lektury blogposta!
Copywriting
2020-09-09, 13:02
Jak wymyślać tematy na bloga?
Prowadzisz bloga, jednak zdarza Ci się nie mieć pomysłu na nowy artykuł? Zapoznaj się z najważniejszymi sposobami, które pozwolą Ci się odblokować.
Copywriting
2019-07-15, 15:48
Narzędzia wspomagające copywriterów
Jesteś copywriterem i nie wiesz dokładnie jak zorganizować swoją pracę? Mamy dla Ciebie kilka ważnych wskazówek.
Copywriting
2019-02-19, 12:14
Pisanie artykułów na bloga - o czym należy pamiętać, by chętnie Cię czytano?
Coraz więcej osób prywatnych, ale również firm decyduje się na uruchomienie bloga. W przypadku firm, każdy wysokiej jakości artykuł zwiększa pozycję danej witryny w wynikach wyszukiwarek internetowych. Pisanie artykułów na bloga nie jest jednak takie proste jak nam się wydaje. Od czego zacząć? Czym się kierować? Jak artykuł powinien wyglądać?
Copywriting
2018-06-25, 18:22
Dlaczego w e-commerce tak ważne są unikatowe teksty o produktach?
Rosnąca konkurencja w e-commerce sprawia, że coraz ważniejsze staje się wyróżnienie. Bycie zauważalnym i niepowtarzalnym w dzisiejszych czasach jest na wagę złota. Przyciągnięcie klientów jest jednak trudne. Zwłaszcza jeśli zależy nam na zatrzymaniu ich na dłużej. W tej sytuacji najważniejsze okazuje się zarządzanie stroną internetową i opisem produktów, tzw. contentem.
Copywriting
2018-01-10, 09:13
pasja-pisania.biuroprasowe.pl
Co to są teksty synonimiczne i kiedy je stosować?
Samo znaczenie słowa „synonim” jest znane wielu osobom. Synonimem nazywany jest wyraz równoważny znaczeniowo innemu bądź na tyle zbliżony semantycznie, że istnieje możliwość zastąpienia nim tego drugiego w odpowiednim kontekście. Prościej rzecz ujmując – słowo „auto” możemy zastąpić słowami „pojazd” czy „samochód”, więc to właśnie są jego synonimy.
Copywriting
2018-01-09, 09:05
pasja-pisania.biuroprasowe.pl
Jak pisać teksty o produktach do sklepów internetowych?
Z dnia na dzień przybywa sklepów internetowych, konkurencja rośnie, a wraz z nią – walka o klienta i bycie na pierwszym miejscu. Zaistnienie w sieci i bycie na pierwszych stronach wyszukiwarek wymaga ciężkiej i długotrwałej pracy. Okazuje się, że najważniejsza nie jest cena. Klienci kierują się czymś całkowicie innym, kiedy wybierają sklep internetowy, w którym zrobią zakupy. Czy są to teksty w sklepie internetowym?
Copywriting
2018-01-09, 08:59
Jak sprawić, by nasze teksty na bloga były jak najbardziej interesujące dla odbiorców?
Blogowanie to trudna i wymagająca odpowiedniej wiedzy praca. Już na wstępie mogę powiedzieć, że nie ma idealnego przepisu na udane teksty na bloga, które zainteresują szerokie grono odbiorców. Wymyślenie wyjątkowego tekstu poruszającego temat, który jeszcze nie pojawił się w sieci, jest bardzo trudne.
Copywriting
2018-01-05, 10:06
Copywriter, który napisze teksty na bloga. Jak szukać?
Content marketing wciąż rośnie. Wraz z nim zwiększa się zapotrzebowanie na copywriterów. Osób, które wiedzą, jak napisać dobrze tekst i go wypromować wciąż jednak jest niewiele. Jak ich znaleźć?
Copywriting
2018-01-04, 18:14
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.